We hebben een cadeautje aan ons publiek en onszelf gegeven: een nieuwe huisstijl en een nieuwe website. Staat die nieuwe jas ons niet goed?

In de afgelopen tijd heeft de PR-commissie (Riki Lamers, Alida Mooy en Jacqueline Kronenburg) flink gewerkt aan deze nieuwe uitstraling. De frisse nieuwe ‘look’ en toegankelijke website hebben we te danken aan vormgever Ingeborg Kaandorp voor de logo en de huisstijl en Job Folbert van het Arnhemse webbureau IMocial voor het technische gedeelte.

Rood, zwart en wit blijven de vertrouwde kleuren en ook het herkenbare zwarte hoedje is gebleven, maar wel in een vormgeving die bij 2022 past. En ook willen we de website veel meer een plek laten zijn waar je vaker een bezoek aan brengt, bijvoorbeeld door links vanuit onze Facebook, Instagram, Youtube en Twitter-accounts. En via deze nieuwsbrief natuurlijk. Jeroen en Suzanne Spee ontfermen zich over de techniek van de website en de verzending van de nieuwsbrieven.

We hebben ook gewacht met het introduceren van onze nieuwe musicalproductie Curtains tot we deze website konden presenteren. De komende maanden zullen we regelmatig updates publiceren over deze ‘musical whodunnit’, waar we bij het instuderen al heel veel plezier aan beleven.

Nog niet alle webpagina’s zijn al helemaal gevuld met tekst en foto’s; daar wordt de komende tijd nog aan gewerkt. Heb je complimenten of tips voor de website? Laat het ons weten via prrijnstadvocaaltheater@gmail.com.